Mariiiin1 Kızlar hamilelikte yüzük testi yapıpta dogru cıkan varmı ? kız yada erkek ? cevremde yapan yok cok bazıları dogru dıyor ??Sizce batıl inancmı dogrumu
Laden Mariiiin1 tuz testi yapmışlar haberim yokken. Ağzıma dokunmuşum. Kızın olacak dediler kızım oldu😁
Ayeee Mariiiin1 şans herhalde bir gün pazara gitmiştim daha hamile falan değildim çocuk çorapları görmüştüm nedense elim kırmızı karpuzlu bir çoraba gitti aldım attım çantama içimde de hep kız evlat hissi vardı kızım oldu çok içten istemişim demek ki 😄
Ultraslan40 Zaten 2 ihtimal var ya kız ya erkek, sallıyorlar %50 ihtimal de doğru çıkıyor. 😂 batıl inanç tabii ki, doktorların bilemediğini bir yüzük ya da bir takvim bilemez. 🌺
Naylonbranda Mariiiin1 yüzük testi çoğu kimsede doğru cikiyo diye biliyorum,hatta yabancilarda bile var YouTube dan bı açıp izleyin bı elinuzin beş parmağınızı aciyisunyz her bir aradan geçirerek salliyosunuz biraz farklı