VelardaEdiz reynwoman annem 10 senedir ben 3 senedir kullanıyorum hiç sorun yaşamadık valla valla çevremdeki çoğu kişi de philips kullanıyorum ve hepsi memnun temizlik bakımında mı sıkıntı yaşadınız acaba yoksa çekimi gayet güzel makinemi gören bayılıyor da
reynwoman VelardaEdiz maalesef aldıgım iilk günden beri çekim gücü düşüktü servise götürdük yine aynı düşük annemde de aynısı var mesela o iyi böyle değildi bi kaç kişiden daha duydum böyle cekimi düşük diye elektronik eşyalar biraz şans işi demekki