Deryadila25 bende cok sabirliydim. Bebekten sonra sabir falan kalmadi hoca gibi veriyorum talkimi ama benimde sinirler gevsedi iyice. Hic gecmicek gunler sandim. Kara kis yasaklarda tuzu biber oldu. Tikildim kaldim eve. Butun psikoljim alt ust oldu… ama geciyor allahin izniyle. Cok zor. Seni en iyi ben anlarim. Ama geciyor sukurler olsun bugunlere 🤲🏽