Çıldırmak üzereyim şehir dışında çıktım 10 gün geldik evimize çocuğun bütün düzeni bozuldu sabah 9 da kalkıyoruz öğlen uykusuz 1 /2 saat uyuyoruz akşam 10 a kadar uyku yok oda zor uyuyo akşam ağlayarak aslında uyku gözünden akıyor hiç böyle değildi acaba şehir değişikliği nden kaynaklı mi bilmiyorum ama napcam onu da bilmiyorum gece de ağlayarak uyanıyor zor uyutuyorum hiç böyle değildi atak bitmesine 7 gün filan var atak da değil bu başka bişey sürekli iç çekip ağlıyor memeden ayrılmıyor saatlerce memede uyutmaya çalışıyorum oda olmuyor nasıl eski düzene geçicem ben 😓