Balogluum Tek teker ne demek anlamadım ama ben Joie brisk lx kullanıyorum çok memnunum. Sürüşü, manevrası çok güzel. Yağ gibi kayıyor araba. Tentesi uzun yeteri kadar. Ön tekerdeki süspansiyonları da gayet iyi. Sarsılmıyor. Eğer çift yönlü kullanımı önemsemiyorsanız gönül rahatlığıyla alabilirsiniz.