Yanaray yani tek bir hastane ve tek bir doktor kız demedi. İyi bir özele gittim kıza benzettim dedi. Sonra başka bir özel hastaneye gittim kız dedi. Ve kim duyarsa o doktor hiç yanılmamış kesin doğrudur diyordu. Daha sonra tesadüfen başka bir özelde öğrendim erkek olduğunu🥰oğlum geç döllenmeydi 2-3 hafta gerideydi belki daha tam oluşmadan kız dendi bende bilemiyorum