Bebegim_28 sütü bolca kaynatmanız lazım ki suyu buharlaşsın. Az kaynayan süt sulu oluyor. Sonra mayalıyorum. Üstüne temiz bir bez serip ağzı açık dolapta 1 gün bekletiyorum. Bez suyunu çekiyor. Sonra taş gibi yoğurt oluyor. Mayasına da azcık tuz azcık şeker atıyorum. Çok güzel oluyor ekşimiyor