newbabymom herkes diyor ki 40 çıksın rahatlarsın, 40i çıksın gece ile gündüzü ayırt eder uyur, herşey düzene girer. gerçekten böyle mi hanımlar?
melodininoglu newbabymom kendini kirkina odaklama canım anne. Ne zaman kendini hazır hissederse, ne zaman isterse o zaman düzene girecek. Ama mutlaka girecek yada alisicaz. 🙏💞
LilyaBn newbabymom Bence bazı şeylerin özellikle uykunun düzene girmesi 4 ayı buluyor. Benim bebeğimde böyle olmuştu. Yalnız hiç bir zaman hiç bir şey bebekten önceki hale dönmüyor ama zamanla o sana sen ona alışıyorsun ve her şey keyifli bir hale dönüşüyor❤️ Önemli olan bebeği olduğu gibi kabul edip (örneğin uyumuyorsa inatla uyutmaya çalışmamak gibi)ona ayak uydurunca her şey güzel oluyor bence❤️
vanilyakokusu newbabymom hiiçç öyle değil saat akşam 5’den beri bu saat oldu ayaktayız. 41. Günümüz 😭
merve0128 newbabymom valla canım beni de hep öyle kandırdılar kırkı çıkınca düzelir diye ama malesef ama 2 Ayı biterken bebeğin için rutin oluşturmaya başla akşam 8de kapat ışıkları besledikten sonra iyi geceler öpücüğü ver sessiz bir ortamda uyutmaya çalış önce cebelleşiyorlar sonra yavaş yavaş alışıyor ben 3 4 günde oturttum düzeni ama gündüz öyle 7 de kalkıyoruz akşam 8 e kadar 2 kere uyuyor toplam
Musabzehra newbabymom bebekten bebeğe değişiyor benim çocuklarım 3 ayından sonra düzelmeye basladilar
melodininoglu newbabymom ah canım benim 🙁 Yemen’e icmrne dikkat et. Vitaminlerini kullan. Bizim hasta olma lüksümüz yok. Tek derdimiz uykusuzluk olsun. Çünkü gecicek. Sen güçlüsün. Unutma 🖤
Soraz39 newbabymom bebekten bebeğe değişir ama bizim için koca bir yalan.1 yaşını geçsin gece uyanmaz diyordu herkes son 1,5 aydır uyumuyoruz🙄