Feergun canım 9 aylığız SMA kullanıyoruz şükür hiç gaz yapmadı 2 numaraya geçtik yani bebeği şişirmiyor da kimi mamalar şişiriyor diyorlar ya ama SMA öyle bi sıkıntı yaratmıyor arkadaşım hipp kulandı ilk sonra bana dedi gaz çok oluyor bende SMA kullanıyorum dedim bebeği 7 aylık şuan rahatladı bebeğim dedi valla tavsiye ederim canım