Sonunda oğlumu sünnet ettirdik ❤️❤️ Aslaaa korktuğum gibi olmadı çok şükür 😊😊 Oğlum 8 aylık devlet hast çocuk cerrahı yaptı o kadar memnun kaldık ki 😌 bugün 2. Gün pansumana gittik doktor sargısını çıkarttı çıkarınca ilk çişte biraz ağladı yapana kadar onun dışında hiç bir sıkıntı yaşamadık 🙏🏻🙏🏻 Çok korkuyorum ama korktuğum gibi olmadı 🥰 6 saat arayla ağrı kesici sabah akşamda krem sürüp karton bardak koyuyoruz. Benim gibi korkan tedirgin olan anneler varsa onlar için yazdım ( ben aşıda gözleri dolan bir anneyim, oğlumdan daha çok tedirgin oluyorum) 😊😊 korkulacak pek birşey yokmuş 😇