vanilyakokusu Evlat bambaşka bişeymiş bunu anne olunca çok iyi anlıyoruz. O bir defa hastayken anne on defa hasta olur. Tek bi gözyaşına dünyayı yakabilicek gücümüz olduğuna inanırız. Çünkü budur anne olmak, evladı için gözünü kırpmadan canını ortaya koyar bi anne, seni çok iyi anlıyorum ve çok haklısın artık bebeğin iyi olsun ve bi düzenin olsun istiyorsun ama az kaldı biraz daha sabır. Her bebek aynı değil bazılarının çok kolay geçer bu zamanları, bazıları bizim gibi zorlanır ama bu günlerin geçeceğini biteceğini unutma, bebeğini hergün dışarı çıkar hem sen hava almış olursun hemde bebekler temiz havada hemen uyur. Sen iyi olmaya güçlü olmaya çalış çünkü bebekler herşeyi hisseder, bikere kızım ağlama krizine girdi ve gece 2 soluğu hastanede aldık, gözlerim yaşlı kızımın kendine gelmesini bekliyorum çok panik yapıyorum ve doktor sadece şunu demişti sen ne kadar sakin kalabilirsen bebeğin de o kadar sakin olur dedi, yani bebekler sünger gibi etrafındaki bütün duyguları çekerler, artık hava çok sıcak hergün banyo yaptır bebeğine o kadar iyi gelecekki.