532994 Kızlar tüyler için karınca yumurtası yağı kullanıp etkili sonuç alan varmı kendim ve bebeğim için kullanmak istiyorum da
Elizan01 532994 faydasını gören var duymuştum bebeğim 2 aylık oldu kullansam şimdi olur mu acaba bende kullanacam.her ağdadan sonra sürecem azalma oluyormuş
uyumayankoala 532994 ben doğumdan sonraki ilk yıkamada sürülüyor diye duydum, babannem öyle yapmış bana. Tamamen tüysüz olunmuyor ama az ve ince tüy oluyor, kazık gibi değil
3children1mom 532994 Orjinal olması şart. Piyasadakilerin çoğu sahte. Babannem zamanında yumurtasını sürmüşler bir tane bile tüy çıkmamış.
verysadmom 532994 görümceme kaynanam karınca yuvası bozup yumurta sürmüş ama hiç faydası olmamış her hafta ağdaya gider
532994 Elizan01 benim bebeğimde 16 aylık kararsız kaldım kullanıp sonuç alan varsa bende ona göre bebeğime kullanmak istiyorum
Deletedmom0099 bebeğime asla kullanmam, içinde ne olduğunu bilmiyorum çünkü ama kendime kullandım. ilk kullanımda etkisini gördüm, aşırı geç uzuyo şuan tüylerim. düzenli kullanımda görücez bakalım asıl etkisini
Hanis Ben bebegime kullaniyorum 1 senedir düzenli yani tüylerde incelme oldu eskisi gibi çok belirgin değil düzenli kullanım çok önemli