Orion gönlünüz rahat yaptırabilirsiniz gerçekten iyi bir doktor. İşlem yapılırken içeriye almıyorlar ama 15 dk sürüyor ben kapıda beklerken çok stres olmuştum mesela önce Erdem bey çıktı video çekmiş onu izletti ardından bebeğim geldi çıkarken ağlıyordu odaya geçtiğimizde ilk çişini yaptı bir daha ağladı sonra çeşmeye dönene kadar uyudu evde bir kaka yaptı çişle birlikte 5 dk ağladı temizledik bir daha sorun yaşamadık şükür ertesi güne şişlikler bile inmişti . Sonrasında krem yazıyor teramisin onu sürüyorsunuz ben kantaron da kullandım kremle birlikte onunda çok faydasını gördüm ve karton bardak kapattım hiç sürtme olmadı oda rahat ettirdi bebeğimi. Oda da çıkış yapmadan önce Erdem bey geliyor yapılacakları anlatırken bakımını ses kaydı çekip size yolluyor o an panikle anlayamayabiliyor insan çünkü güzel bir yöntem ☺️ Çeşmeli doğa derseniz bizi tanır selam söyleyin hatta bizim adımıza sağlıklı sünnetler olsun 🙋♀️🙏