Merhaba sevgiler bebeğim 2,5 aylık kız bebek.Emzirme+mama gidiyoruz.Bebeğim doğduğundan beri asla doyma belirtisi göstermiyor ne emzirme ne de mama sonrası hep daha fazlasını istiyor.Düşünün aktif bir emzirme sonrası 120 cc kadar mama yiyor bir öğünde ama daha fazlasını isteyip ağlamaya devam ediyor tekrar emziriyorum üstüne yine aranmaya devam ediyor.Memede uyumazsa bugüne kadar hiç doyup da memeyi kendisi bırakmadı.Bu küçük dönemlerde iştahlı olabilir mi bebekler,midesini rahatsız etmekten zorlamaktan da korkuyorum?Aynı durumu yaşayan var mı?