Deniz3402 belki bı geçiş dönemi yaşıyordur, bu dönemler onlar için çok zorlayıcı olabiliyor. Siz sakin olmaya çalışın , yanına yatarak pis pis yapıp uyutmayi devam ettirmeye çalışın derim, memede uyutmak ve sallamak ikiside çok zor. Bebeğinizde sallamak için çok küçük geldi bana, tabiki doktorunuz daha iyi bilir. Benim bebeğim bir dönem memede bir dönem sallanarak bir dönem piş piş ile uyudu. Hepsini deneyimlemis bir anne olarak 😄 size tavsiyem sallamayın, daha fazla emzirin onun sizin kolunuza ihtiyacı var her zaman… Bende bebeğimle bu donemlerde güzel güzel konuşuyordum , tamam annecim ben yanındayım gecicek merak etme gibi… Çok zorlandiginizda eşinizden destek isteyin bir hava alın… Her bebek yaşıyor bu dönemi