Kızlar selam bebeğin 3. ayını doldurdu ve kakasında hiç değişiklik olmadı yani yeni doğduğunda da iki saatte bir kaka yapıyordu gene aynı bebek büyüdükçe kaka sayısı azalır diye duymuştum ama bizimkinde azalma yok sadece anne sütü alıyor sizce bir sorun mu var böyle bir durumla karşılaşan var mı?