Hanımlar bugün oğlum 1 aylık aşısı oldu ateşi çıktı eşim eczaneden şurup aldı ordakilere 1 aylık olduğunu söylemiş ilacın adı "PEDİFEN 100MG/5ML PEDİATRİK ŞURUP İBUPROFEN VERMİŞLER İNTERNETTE ARAŞTİRİYORUM REÇETESİNİ DE OKUDUM 6 AY VE ÜSTÜ ÇOCUKLAR KULLANABİLİYORMUŞ"Sizce ne yapayım içireyimmi??