Fnurtasahin-1 Hanımlar iyi akşamlar, bebeğim 28 günlük yüzündeki isilik sivilce tarzı şeyler çok kötü görünüyor nasıl geçer bu durumu yaşan var mı ?
Buseasel8 Fnurtasahin-1 bizde de var aynı sorun, bildiğim kadarıyla sıcaktan falan oluyormuş aşıya gittiğimizde soracağım doktora
Bulutbey Fnurtasahin-1 uzun süre benim oğlumda da vardı. Hiç müdahale etmeyin. Anne sütü sürün derler sürmeyin. Sadece su pamuk ile temizleyin büyüdükçe geçecekler.