Bebeğim 2 aylık bu ay hasta oldu 1 hafta antibiyotik kullandım yetersiz kilo almış tek meme ile emziriyorum birini ne yaptıysam almadı emmiyor kolik bebek mama da vermiyorum şimdilik yeterli oluyor sütüm bezleri takip ediyorum. Kilosunu desteklemek için ne yapmalıyım ne yemeliyim yardımcı olur musunuz