Oğlum 5 aylık kendimce uyku eğitimi vermeye çalıştım yani aslında amacım beşiğinde kendi kendine uyumasını sağlamaktı. Önceden benimle kucakta dalıp öyle beşiğe koyuyordum. Başarılı da oldum galiba artık fazla itiraz etmeden biraz başını pkşayınca uyuyor beşikte. Ama ben duygusallaşıyorum 😪 bir daha ne zaman koynumda uyumak isticek ki diyorum 😪 minicik bebeklere kendi kendine uyusun diye anne koynunda uyumaktan vazgeçirmek doğru mu acaba 😪 ben kendimi eleştirdim de söylüyorum. Siz ne düşünüyorsunuz bu uyku eğitimi hakkında 😪