barbiee 6.aydan sonra yavaş yavaş bu durum azalır merak etmeyin. Küçük kızınızın daha çok bakıma ihtiyacı var şuan. Elbette ki bu demek değildir ki büyük kız ilgisiz kalacak.
Ama biraz bazı şeylerden kısa süreli olsa da elbet feragat etmek gerekecek. Sonucta ikisi de sizin kızınız ve ikisi de birbirinin kanı canı. Ablası da istemez ki kardeşi aç, ilgisiz, tek kalsın :)
Bu süreçte büyük kızınızı kreş veya oyun gruplarına göndermeyi düşünebilirsiniz.
Evde yalnız kalmamaya, yakınlarınızla bir araya gelmeye çalışabilrisiniz.
Ama kendinizi heba edip umutsuzluğa kapılmamalisiniz.
Emin olun zaman çok hızlı geçecek ve birlikte çok daha keyifli bir şekilde buyuyecekler.
Biz de 5 cocuklu bir aileyiz, belki annem de bizimle yeri geldi ilgilenemediğini düşündü ama biz hep onun elini üzerimizde, sevgisini kalbimizde hissettik. Ablalarimla birbirimize her zaman destek olduk. Dönüp hiçbirimiz annem seninle ilgilendi benimle ilgilenemedi davası asla gütmedik. O da bir insan sonuçta ve dünyaya gelmemiz vesile olan kişi. Şuan hayattaysam onun beni dünyaya getirmesinden ve beni bu dünyada zayi etmemesinden kaynaklıdır. 💕
Annelerimiz iyi ki varlar :‘) ehe :’)