Aaa bunu ilk defa duydum B12 iğnesi de mi varmış iyi oldu bildiğim peki hanhi şikâyetle verdi doktor ... Benim oğlum bi dönem baygınlık geçiriyordu 4 aylık falanken B12 eksikliğinden dendi ben vejeteryan olduğum için yeteri kadar besleyemedim etle falan şimdi ilginç geldi neden bize de vermedi acaba