Kızım tam 14 aylık. Hep memeye düşkün bir bebekti ama git gide artıyor bu durum. Gün içinde sürekli emmek istiyor. Emiyor gidiyor mesela 5-10 dk sonra gene geliyor emmek için ağlıyor. Açlıktan olduğunu düşünmüyorum çünkü yemeğini yedikten hemen sonra da memeye saldırıyor yemek sonrası tatlı gibi 🤦♀️normal mi bu ne zaman düzelir acaba çünkü zorlanmaya başladım.