Bebeğimin reflüsü olduğu için omuzdan itibaren yastık kullanıyorum. İlk 3 ay reflü yatağı kullanmıştım ama sonra küçük geldi. Reflü gibi bir durum olmasaydı yastık asla kullanmazdım. Eğer öyle birşey yoksa yastıksız düz zeminde yatmaları gerekiyor sağlıklı olan o. 🌺