Sule_K bebeğin keşif döneminde ve her keşfettiği yeni özelliği profesyonelleşene kadar devam ettirip tekrarlayacaktır, bu onun sağlıklı bir bebek olduğunu gösteriyor.keşifleri zaman zaman onu yoruyor, Dişlerde biraz zorluyorsa huysuzluk normal. Eşine şükretmesini birsürü sma lı hastalıklı bebeklerin şifalarını ararken annelerin babaların perişan olduğundan ev araba sattığından bahset, şükretsin ki bebeği gelişimi iyi ve keşif yapıyor, 2 saat yeğen görmeyle, bir bebekle aynı evde yaşayıp tüm anlarını yorgunluklarını, uykulu halini, diş sancısını görmek bir değil, bu ikisini ayırt edebilecek kapasitede olması lazım ve sana böyle bir baskı vermemeli çok biliyorsa kendisi baksın, baba da anne kadar anne olmalı…