Merhaba Anneler( babalar) , Bebivita diye bir mama markası gördüm bugün E bebek mağazasında, ben Bebelac 1 kullanıyorum bebeğim sadece mama alıyor, 3 ay 18 günlük , acayip kabızlık sorunu var, yorumları okudum ve bebivita Hıpp markasının ürünü olduğunu. E 100 yorumun 90 ında kabızlık yok diyor hemde fiyatı uygun gördüm, kullanan ebeveynler bana yazar mısınız? Nasıl bir mama bebelac kilo aldırmadı çocuğum yerken sonunu bile getiremiyor sevmedi. Değiştirmek istiyorum yardım lütfen?..