burjoosphere Rabbim kolaylık versin. İnanın bende farksız durumdayım henüz 2 aylık bilmiyorum bizim kolik maceramız ne kadar sürecek. Ama hep şükretmeye çalışıyorum. Her nimet külfetiyle gelir, sabredin 🌸 elbet geçecek büyüyüp bizimle inatlaşır hale gelecekler. Kucağımıza alıp sevmek isteyeceğiz ama gelmeyecekler. O yüzden henüz kucağımıza sığabilen minik bedenlere sahipken tadını çıkarmak olarak bakalım olaya. Onlar da eminim bu durumdan memnun değiller ama muhtaçlar bize. Sabırla ve sevgiyle devam edelim yolumuza, güzellikle büyütelim yavrularımızı 💕