Kızlar ve bebeğim 2 aylık gece uykuları baya uzun oluyor yani 12 yatsa sabah 5 e kadar deliksiz uyuyor.acıkırsa kendi kalkar diye uyandırmıyorum uyandırmalımıyım…? Bir sıkıntı olurmu kilo alımına daha bakmadık konrolümüze az kaldı ama şuana kadar herşey yolundaydı…