seymaensar16 Kızlar çillere ve göz altı morluklarına kesin şu çok iyi geliyor anında gözle görülür sonuç aldım dediğiniz bi ürün var mı? Bezdim yeminle şu çillerimden 😔 bugün aynaya baktım ki ne göreyim göz altlarım mosmor dayak yemişim gibi 😏
Deletedmom4440 seymaensar16 morluklar icin son çare ışık dolgusu demişlerdi denemedim bilmiyorum ama hiçbir kreminde ise yaramadığını biliyorum
Peekaboo seymaensar16 yaşla alakası yok onun. Işık dolgusu basit bir işlem. Göz altına dolgu enjekte ediyorlar o çöken kısım daha dolmuş oluyor bu sefer gölge yapmıyor. Ya da dolu olduğu için aradaki koyu yer kapanmış oluyor. Ben 1 kere yaptırmıştım çok güzel olmuştu. Hiç göz altı derdi kalmıyor. Ama 2 3 kere yaptırmak lazım ki tam otursun. 1 kere yaptırınca 6 ay sonra etkisi kayboluyor
seymaensar16 Deletedmom4440 dışarı çıkarken bende kapatıcı sürüyorum ama evde aynaya bakmak dahi gelmiyor içimden 😏
Peekaboo seymaensar16 aslında yaşadığın şehire göre de değişiyor. Bursada 2500 tl olan şeyi Erzurum’da 1000 tlye yaptırmıştım. Bursada birkaç kişi yapıyordu ondan o klinik fiyatları hep şişiriyor. İstanbul belki daha uygundur çok seçenek var çünkü. 1000 tl vardır fiyatı bence şu anda nereye gidersen git. Hangi sehirdesin ? 🌸
Peekaboo seymaensar16 universal estetik var fomarada o pahalı çalışıyor. Başka yerlerde mutlaka vardır. Şu anda bilgim yok açıkçası. Ondan uygun yapan mutlaka vardır