28 Mayıs’ta spiral taktırdım ama adetli değildim. Kadın doğumdan çıkar çıkmaz acillik oldum ambulans gelip aldı baygınlık geçirdim diyebilirim. 5 gün kanamam ve sürekli ağrım oldu. Şuan yazarken bile ara ara doğum sacısı gibi ağrı giriyo. 5. günden sonra kanama bitti alıntı başladı. Akıntı için ped takıyorum o derece. Ağrı kesicinin çok fayda edeceğini düşünmüyorum sonuçta rahimde olan baskı nedeniyle ağrıyor diye tahmin ediyorum. Bu kadar fazla ağrı normal mi yoksa sorun bende mi? 🤦🏻♀️ Ayın 15inde kontrole gidicem daha önce gitmem mümkün değil. 🙄 Aynı zamanda sol yumurtalığımda iyi huylu tümör var. (dermoid kist) bakan ilk 2 doktor 2 buçuk cm ölçtü 3. doktor 1 buçuk buna ameliyats gerek yok dedi. O acıyla diyemedim de daha dün 2 buçuk ölçüldü diye. 15inde onu da söyliycem ama acaba spiralin kistle bir ilgisi olabilir mi? Her iki tarafımda da ağrı var ama. Teşekkür ederim şimdiden. 😔