Ays7140 Arkadaslar dogum yapalı 3 gün oldu korse kullanmaya baslamali miyim ?göbegim oldugu gibi duruyor.
Duruliya_annesi Geç bile kalmışsın canım keşke hemen taksaydın ben taktım göbeğim indi sabretseydim dümdüz olurdu tüm gücünle sık emin ol kalmayacak