2 buçuk aylık bebeğim var, çok uzun süre meme de kalmıyor bugünlerde huy mu değiştirdi anlamıyorum ama göğüsten kendini cekiyor ağlıyor felan anlam da veremiyorum.
bazen hiç sorunsuz emiyor bazen de mızmızlanıyor 😒 bu aylarda normal mi diyeceğim ama canımı sıkıyor bu durum doymuyor mu diye kararsızlıklar yaşıyorum