ZBosma Kartanesii0 benim ikea klasik modeli gayet memnunum kızım seviyor ayaklarını basabilecek modelleri öneriyorlar genelde ama ben sorun yaşamadım ayrıca ayak kısmına koyabilmesi için aparatta satılıyor ayrıca ihtiyaç olursa satın alınabiliyor
Mlke301020 Kartanesii0 joie mimzy LX model benimki biraz fiyatı var ama çok memnunum devrilir diye korkmuyorum basma yeri yatış pozisyonları bir çok özelliği var
Begooo Kartanesii0 ikea antilop mama sandalyesi tek kelime ile harika bir mama sandalyesi eksi bir özelliğini görmedim heö portatif hem de çok kullanışlı devrilme kesinlikle olmuyor çok rahat tavsiye ederim. Ağır mama sandalyesi almak akıl işi değil
atopiklininannesi ZBosma aynen bendeki de antilop bide ayak basılan aparatlar bi zaman sonra tehlikeli oluyormus çocuk ayağını basıp ayağa kalkıyormuş aklınızda olsun
Acelyaooacelya Kartanesii0 joeı mimzy lx bızımkı cok memnunuz benım bebem cok hareketli akrobatık hareketlere meraklı o yuzden bunu sectık. Mama sandalyesinde en onemlı ozellık saglam ve guvenlı olması bunları dikkate alın lutfen
mycutebaby Kartanesii0 prego aldık çok memnun kaldım çok fazla para vermeye gerek yok tabi durum iyiyse bilemem para derdi sıkıntısı olmayanlar biraz daha maliyetli olanları alıyor ama pregoda çok memnun kaldık biz