Eslem_eralp1 ayağınızda çatlak olabilir, üstüne basmayın. Hemen acile gidin. Benim de öyle olmuştu, sıcağı sıcağına anlamadım düştüğüm yerden kalktım eve gittim dört kat merdiven çıktım. Sonra bir oturdum bir daha kalkamadım, acile gittik ayağım çatlamış alçıya aldılar bir hafta yattım.