Umutluluk ben çektirdim, ama benimki gömülü değildi, yana doğru çıkmıştı tüm dişlerime baskı yaptı yarmadılar o yüzden de dikiş yoktu, ama efsane acıyor 2 gün çenem yamuk gezmiştim. Acısı ayrı çekimi ayrıydı yani benim için aklıma geldikçe dişlerim sızlıyor 😂