Kızıö 6ay 17 günlük 5.5 aylıkken ek gıdaya gectik corba vs vs yiyor kızım ama doktorumuz pekmez yazmış muhalebiye tarlandırmak icin koyabilirsin yazmışta hangi pekmezi kullanmalıyım cok tedirgin oldum sizler hangisini kullanıyorsunuz yardımcı olurmusunuz