Bma1204 ya ben o damlayla alakalı post bile açmıştım. Kabızlığa iyi gelsin bağırsaklarınj düzenlesin diye veriliyor evet, birçok anne-bebekte aşırı memnun ama bizde ters tepti ya. Verdikten sonra ilk zamanlar bi gaz çıkışı oluyordu ama kakaya gelince normalin üstünde ıkınmaya başladı, hatta eskiye nazaran daha az yapmaya başladı bile diyebilirim. Sonra ara verip tekrar denedim gözlemlemek için yine aynısı oldu ben benim gibi tecrübe eden bulamamıştım sizin aklınızda bulunsun