Wuu saatlere bak 😂 8de uyutsam 10da uyanır oturur bizimle 😅😅
10/10:30 arasında yatıyo. Genelde 1kere uyurken emziriyorum. Sabah 7:30da uyanır. 9a kadr emzirir oynatır uyuturum. 11de kalktığında kahvaltı hazrlarım. Sabah denedim de yemedi. Bende zorlamıyorum