Merhaba güzel anneler. Hamilelik döneminde diş apsesi çıkmıştı 3. Trimesterde olduğum için bi işlem yapamadılar antibiotiklerle anca ağrısını gecirebildim. Iki üç gündür yine ağrılarım var ağrı kesici yutuyorum ama onun etkiside en fazla iki saat sürüyor sonra yine başlıyor ağrı. Emzirdigim için de çok fazla ağrı kesici yutamiyorum. Bebeğim 1 aylık ve emziriyorum dişçiye gitsem emzirmeme Engel bi işlem yaparlar mı? Doktor doğumdan sonra gel demişti napsam bilemedim 🤔