duygu00 10 aylık kızım var . 5 aylıkken kızım alt iki dişini çıkardı. Üst dişleri 2 aydır beyaz ama hala çıkmadı. 2 gündür de şu şekilde şiş gibi bu şekilde mi çıkıyor üst dişler ?
Egehaninannesii duygu00 Hayır iltihap değil bebeğinizin damagi çok kalın heralde ondan böyle dört tane birden geliyor hemde
Dilaranne duygu00 normal kuzum şişmis diş eti patlar oda bizde öyle çıkardık şu an 1. Azı dişi tıpkı şiş olan diş gibi :)
Elifsmomm Bende suracikta bekleyeyim benim bebegimin de aynen boyle bembeyaz ust damak altta 2 tane dis var
duygu00 HiddenKiller ama üstü şiş gibi onu sormuştum dişler beyaz o ayrı ama üstte sanki iltihap gibi şişmiş gibi geldi
duygu00 Egehaninannesii çok kalın olması iyi yada köyü bişey değil dimi? İlk bebek olunca resmen evham perisi gibi geziyorum evde
duygu00 Egehaninannesii çok teşekkürler zaman ayırıp cevap verdiniz kaç gündür düşünüyordum çok saolun