busrasilra14 Çeşme’nin hangi bölgesi? Alaçatı ve Altınkum tarafının suyu çok soğuk. Ama ılıca tarafı ısınmış. Oğlumu ilk kez soktuk.
Denize primanın deniz beziyle soktum. Bir çok markanın var, normal bez gibi şişmiyor. Onun dışında güneş kremi, havlu ve şapka dışında bir şeye ihtiyaç olmadı