AlyaMerveMina öncelikle merhaba. Benim bebeğim de yenidoğduğu zamanlar fışkırtarak kusuyordu ben de çok endişelenmiştim. Doktoruna götürdüm kakalı bezini tahlile gönderdi ve laktaz enzim eksikliği çıktı hafif seviyede ve Laktazm isimli damla verdi bebeğime. Ayrıca anne olarak benim süt içmemem gerektiğini söyledi. Şu an 3aylığız ve fışkırtarak kusmamız kalmadı çok şükür 🙏🏻 Belki sizinki de bundan dolayı kaynaklanıyor olabilir diye yazmak istedim