Kızlar bebeğim 4 ay 5 günlük. İkibucuk hafta önce doktora gittik öylesine. Seslere tepki vermiyordu söyledık ama bn yapar eder daha var zamanı her çocuğun gelişimi farklı gibi düşünceler içerisindeydim. Doktor bunu cıddıye aldı bir ay daha bekleyelım durum devam ederse BERA(işitme) testi yapalım dedı. [Göz teması kurup kuramadığını sordu göz temasımız iyi. Anı seslere irkiliyor yeni doğan işitme testinden de geçmişti]
Dün farklı bir doktora gittik o direk bera testı yaptırın dedı. Yarın için kulak burun bogaza randevu aldık ama içim rahat değil önce sizinle dertleşmek istedim.
Çıngırak sesine dönüp bakıyo yada farklı seslere ama bizim çağrılarımıza aldırış etmiyor.
Otizm olabilir mi yada farklı birşey.