uykusuzMoMm Kevserplt tek zıbınla gezıyor gece yıne zıbın altına ınce pjama giydiriyorm ustu acık uyuyo 10 aylık olacaz ama bız sizde zıbın altına ınce pjama giydirin baya sıcak nemlı bıryer cunku isilik olmasn