Merhaba canım anneler 🌺 8 aylık olmamıza az bir zaman kaldı ve bugün kıyma ile tanışsın istiyorum. Öncelikle buzluktaki kıymayı nasıl çözdürüyorsunuz ? Ve lütfen kıymalı tariflerinizi bizimlede paylaşır mısınız ?🧡 Bazıları kavur diyor bazıları suda haşla 🤷♀️ 3 gün kuralı kıymada da oluyor mu acaba ?