Nicunurse Merhabar 2.5 aylık bebeğim var tırnakları kendiliğinden kırılıyordu bende koparıyordum ama artık sertleştiği için tırnak makasına ihtiyacımız var sizler nasıl bir ürün kullanıyorsunuz ona göre bende Trendyol veya e bebek sitesinden sipariş edeyim
benimdunyam21 Nicunurse ben doğduğundan beri chicconun setini almıştım içindeki küçük makası kullanıyorum kesmek için.tırnak makası olanını daha kullanamadım çok hareketli diye korkuyorum 5 aylık şuan
Morusevenanne Nicunurse normal makas şeklinde olan çok rahat normal tırnak makası gibi olanla kesemedim ben kanattım malesef
Nicunurse benimdunyam21 bende küçük makas acaba kullanışlı mı diye düşünüyordum rahat oluyor mu kesmek
benimdunyam21 Nicunurse ben baya rahatlar kesiyorum kullanışlı yani.birde benim bebeğim aşırı hareketli durmuyor ona rağmen rahat kullanıyorum 🥰
SuPerisiiii Nicunurse chicco nun tırnak bakım setini almıştım ben de. Oradaki makası kullanıyorum hiç korkmadan rahatça kesebiliyorum. Sonrasında da törpü yapıp bitiriyorum.
xdenoo Nicunurse ben eczaneden almıştım bebekler için özel küçük makas ama markası silindiği için bilmiyorum:(