Ilk geldiklerinde çok masum gördüğüm iki insan sonradan şeytana dönüştüler bi anda. Guvenilmemesi lazim kimseye cidden kimin ne olduğu belli olmuyor. 7 yaşında ki kızına istismar üzerine sosyal hizmetler geliyor utanmadan bide buraya çıkmışlar. Ben gıcık oldum hepsine. Mehmetin aklından şüphe ediyorum. Sanki akli yok gibi ?Siz ne dusunuyorsunuz?