MinnakEgem Merhabalar hanımlar Bebeğim 1aylık beslendikten sonra ara ara hıçkırık tutuyor ve sütü veya mamayı hemen çıkarıyor normal mi acemi anneyim
kubraer MinnakEgem merhaba. Hickirik tutmasi gazini tam cikaramadigi icin olur. Kusma da fiskirir tarzda surekli degilse sut kesigi şeklindeyse fazlasını cikarir korkmaya gerek yok☺️
Papatyammmmm Bizde 1 aylığiz bizdede var hıçkırık midesi büyür derler kusmada sütün iyisini alır kötüsünü atar derler bizimkiler kesik şeklinde
MinnakEgem Kesik şekildede oluyor ama hıçkırık dışında Hıçkırık başladığı zaman içtiğini hemen çıkarıyo