Kızlar ufak bebekle kendş aracınızla uzun yolculuk yapan varmı acaba. Bayramda bebeğimle uzun yolculuk yapacağız 12 saatlik bir yol açıkcası baya zorlanacam diye düsünüyorum ucaklada direk yok ve baya pahalı fiyatlar. Siz uzun yolda neler yaptınız nasıl gecti deneyimlerinizi paylasırsanız cok sevinirim ☺️