Kızlar 6.aylık bebeğim yavaş yavaş tadımlara başladık havuç,kabak,avakado, yoğurt arada elma,şeftali karışık veriyorum yani az az hemen yemek yada çorbalara geçmek istemiyorum 7-8 de başlıyım diyorum çok yüklenmemek adına . sizler neler veriyorsunuz ? Mesela ben örnek sabah : yumurta sarısı,lor, az slata öğlen sebze akşam yoğurt bazen yoğurdun içine elma rendeliyorum çok az
sizlerde neler yaptığınızı örnek olarak yazarmısınız hepimize fikir olur